tirsdag den 13. januar 2009

Nyt

Ja der har jo været lidt stille på bloggen det sidste stykke tid - men småkrybene har det godt - grunden til at jeg ikke får skrevet er, at jeg har travlt med at rydde op efter deres hærgen.

I morgen skal de øjenspejles og på torsdag hvalpetestes, men jeg må sige at alle er store flotte hvalpe der vil frem i verden.

De er nu så store at de tilbringer lidt tid udenfor - de er som regel ude 3-4 gange om dagen af ca 20-30 min. Og de tør være i hele haven - lege i bækken og suse rundt i fuld galop mens de graver huller og bider i hegnet samtidig.

Søde og slemme og dejlige er de. De er faktisk præsis den størrelse hvor jeg IKKE vil af med en eneste af dem - men bare rolig. 1½ uge endnu og jeg vinker lykkeligt når de rejser afsted.

I øvrigt er der stadig en han tilbage der ikke er solgt. Majbritt har ikke valgt endnu men på torsdag efter hvalpetesten kan jeg fortælle hvilken der stadig mangler et hjem